• Destek
  • Teknik Destek İletişim

Teknik Destek İletişim

Çevrimiçi cevapları bulmak için sol kısımdaki arama çubuğuna ürün model numarasını veya anahtar kelimeyi yazınız.
TÜRK KULLANICILAR İÇİN
Telefon:
0 850 72 444 88
Ücret:
Kullanılan operatöre göre değişmektedir
E-Posta:
support.tr@tp-link.com
Servis Zamanı:
7 gün 24 saat
Uyarı:



Arızalı Ürün Gönderim Prosedürü

Değerli TP-LINK kullanıcıları, arızalı ürünleriniz ile ilgili olarak lütfen öncelikle 0 850 72 444 88 numarasından çağrı merkezimiz ile görüşerek probleminizi aktarınız ve cihazınızın seri numarasını iletiniz. Çağrı merkezindeki yetkililer problemin daha hızlı giderilmesi için teknik destek verebilir veya seri numarası sorgusu sonucu size cihazınızı göndermeniz gereken yetkili servis bilgisini iletebilirler. Teknik destek ile giderilecek bir ürün problemi için gereksizce veya hatalı adreslere yapılan gönderileriniz boş yere vakit kaybınıza sebep olacaktır.

Ürününüzün yapılan sorgusunda yetkili servis olarak TP-LINK Türkiye Ofisi tarafınıza bildirildiyse, 444 99 99 YURTİÇİ Kargo Kurye Rezervasyon numarasını arayıp sizlere görüşmemiz sırasında ileteceğimiz şirket kodumuzu aktararak, arızalı ürününüzün adresinizden alınıp ücretsiz şekilde tarafımıza gönderilmesini talep edebilirsiniz. Yurtiçi Kargo dışındaki bir kargo firması kullanılarak yapılan karşı ödemeli gönderiler kabul edilmemektedir.

Global Kullanıcılar için
Telefon:
+86 755 26504400 (English Service)
Ücret:
Depending on rate of different carriers, IDD.
E-Posta:
support@tp-link.com (English Service)
Servis Zamanı:
24 hours a day, 7 days a week