Anasayfa » Destek » Teknik Desteğe Ulaşın » Müşteri Hattı Desteği

Müşteri Hattı Desteği

Türkiye Kullanıcıları için (Türkçe Servis)

Telefon:
0 850 72 444 88
Ücret:
Arama yapılan operatöre ve operatör tarifelerine göre değişiklik göstermektedir.
E-Posta:
support.tr@tp-link.com
Servis Zamanı:
Haftanın 7 günü 09:00-21:00 saatleri arasında
Not:
Kampanya dahilinde (TTNET) taahhütlü olarak almış olduğunuz (TD-W8101G,TD-W8901G,TD-854W,TD-864W, vb.) cihazlar ile ilgili her türlü yazılımsal ve donanımsal sorunlarınız ile ilgili lütfen 444 80 20, 444 02 94 numaralı telefonlarından veya modemdestek@sentim.com.tr, modem_destek@sentim.com.tr E-Posta adreslerinden teknik destek ile iletişime geçiniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Global Kullanıcılar için

Telefon:
+86 755 26504400 (English Service)
Ücret:
Depending on rate of different carriers, IDD.
E-Posta:
support@tp-link.com
Servis Zamanı:
24 hours a day, 7 days a week

Not:

  1. Eğer zaman farkı nedeniyle bize telefon ile ulaşamıyorsanız, e-posta ile iletişime geçiniz. En kısa zamanda tarafımızca dönüş yapılacaktır.
  2. Daha iyi hizmet alabilmek için, en uygun ve en yaygın kullandığınız e-posta adresinden irtibata geçiniz.
  3. Lütfen karşılaşmakta olduğunuz problemi ve sorunu gidermek için denediğiniz işlemleri paylaşınız.
  4. Size daha iyi hizmet verebilmemiz için, lütfen cihaza ait yazılım veya donanım versiyon bilgilerini paylaşınız.